En mysig söndag

Idag har vi haft en härlig dag i strålande sol och skön värme. Jag låg en stund i solen på baksidan och somnade till och med, riktigt skönt. Runt lunch hämtade vi barnen och jag njöt av en härlig promenad hem med Nemo.
Vi spenderade dagen på gården med härliga grannar och goa barn.
Kl halv tre var det hög tid att åka till golfbanan och Sagas golfträning. Jag måste bara få säga att jag är riktigt imponerad! Hon får faktiskt upp bollarna och idag satte hon även en i korgen som lärarna satt upp. Rent tur såklart, men det gjorde inte mig mindre stolt ;-) Morbror Fredrik var med och tränade idag och senare kom även morfarn dit och fotade.



Saga tyckte att vi kunde åka hem till morfar och gisela och grilla hamburgare och så blev det. Riktigt gott!
Nu ligger jag helt slut i soffan och kan inte förstå att jag ska jobba imon. Varför jag inte helgen mer lediga dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0