Saga har fyllt 7 år

Det är lite läskigt hur fort tiden går när man har barn, det känns som om veckan består av måndagar och fredagar och livet bara susar förbi. Vi väckte vår lilla (?) tjej lite över klockan 06 med paketer. Varken jag eller andreas är speciellt mycket för sång ;-)


Det var en lycklig tös som fick en helt ny outfit att ha på sig på skolan plus nya skor med liten klack! Sedan fick hon en Barbiedocka där man själv designar dockans klänningar. Kläder är verkligen ett intresse för vår tjej och det får absolut inte vara barnsligt!
Jag hade tagit ledigt idag för att vara med på skolan och eftersom andreas jobbade fick Wille följa med han också. Det var en stolt kille som fick vara med de stora barnen. Killarna var så snälla och visade Wille runt på skolgården och lekte med honom hela tiden, det var en fröjd att se som mamma.


Det var roligt att vara med en dag och det är en fin klass som Saga går i.

Efter skolan åkte vi till mormorn och firade, jag passade på att åka och klippa mig och på vägen hem plockade vi upp morbror Fredrik. Väl hemma satte jag igång med att städa medan Fredrik och barnen var på ovanvåningen och spelade ZELDA. Klockan fem kom farmor och farfar och morfar, vi åt lite tårta och Saga öppnade en massa paketer.

Det var en glad och väldigt nöjd tjej som somnade i sin säng den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0