Årets första VABdag

Blev idag med Saga, Andreas ringde och sa att Saga inte alls mådde bra på morgonen så det var bara för mig att packa mig in i bilen och åka hem igen. Just nu sitter vi i soffan och spelar Mario, Saga är rätt så slak och det märks inte minst på tålamoden gentemot lillebror när de spelar tillsammans. 
Idag tänkte jag plocka ner julen när jag ändå är hemma, tyvärr missar vi gymnastiken idag med men det får vara så. Jag har även massa LCHF recept som ska in i receptboken, få se hur mycket som blir gjort med en sjuk Saga hemma :) 
 
Såhär såg det iallafall ut i helgen när barnen lekte på vår baksida, kullen är bra på många sätt men den är ett H*lvete att klippa, vi får se vad vi gör med den... Jag tänker stenar och marktäckande blommor och buskar i den. Andreas tänker cement och småsten.... vi får se hur det blir...nästa projekt är hallen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0