Måndag - snart första maj

Ingenting har slagit ut än, det är knappt att påskliljorna vågar visa sina gula blad bland allt det brun/grå... Kollade i bloggen samma dag för ett år sedan och våren har kommit längre 2012.

Imorse försov jag mig, inte optimalt när man ska cykla nästan 8 km till jobbet. Fick bli tyngsta växeln hela vägen som tur var blåste det ingenting och jag var på jobbet redan 06.10, tio minuter innan jag började :-) Förmiddagen bjöd på regn och mulet men precis lagom tills jag skulle cykla hem slutade det att regna och solen gjorde sitt bästa för att bryta igenom molntäcket.

Väl hemma var barnen redo att åka till Nisse och Britta medan jag packade träningsväskan och åkte ner till gymmet. 45 min mage och arm stod på schemat.

När jag kom hem var det massa grannar på gården så jag och barnen gick ut. Vi spelade kula, det är så roligt, vilka barndomsminnen som kommer fram :-)



Jag lärde Saga och Wille reglerna för hur man vinner kulor genom pyramider. Vi spelade ända till klockan fem då vi var tvungna att gå in för att laga mat. Hoppas ni har haft en lika fin dag som vi har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0