Godnatt

Från en mycket trött familj... Eller ja, pappan är ute på galej men jag ligger i sängen med båda barnen på varsin sida. Jösses vad trött jag är! Det blir inget vidare långt blogginlägg men jag har å andra sidan jobbat heldag idag så jag har inte så mycket att berätta om vad barnen gjort idag. De har cyklat till farmor och farfar så mycket vet jag iallafall :-)

Jag hade världens konstigaste dröm inatt, jag drömde att vi inte hade råd att bo kvar i huset och att vi därför skulle flytta in i den gamla lägenheten jag och mamma bodde i på fridhemsgatan, kommer du ihåg den mamma? Det konstiga var att mamma aldrig sagt upp den utan hade kvar lite saker kvar i den. Det var som en minnesresa och jag kom ihåg saker om den lägenheten som jag för länge sedan glömt! Hur som så tror jag att det var bilreparationen som spökade, fast givetvis kan vi både laga bilen och bo kvar i huset. Men jag har en förmåga att alltid tänka och tro det värsta därav drömmen kanske vad vet jag ;-)

Nu till något helt annat, nämligen att jag måste sova för att vara pigg och utvilad imon till lönesamtalet med min chef. Hörde att handel fick 1700:- det kan jag med tänka mig...

Titta vilken härlig bild jag hittade i mobilen, älskar Nemos blick på bakelsen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0