Gårdagen

Började tidigt med Yoga för min del, det var första gången som jag var på friskis yoga och det var väldigt mysigt och stämningsfullt, men ansträngande? Nej det var det inte och jag kommer nog inte att gå på det mera, det är inte riktigt min grej. 
 
När jag kom hem stack pappan ut och fiskade med Gabriel, Saga gick till Lovisa och Wille gick till Emil. Jag hade hela huset för mig själv så jag dammsög i godanro och lyssnade på P3 dokumentär. Jag älskar dokumentärer, man lär sig så mycket och det är så intressant. Igår lyssnade jag på kärnkraftkatastrofen i Tjernobyl, så bra den var, jag rekomenderar verkligen att lyssna på den.
 
På kvällen när pappan kom hem pep jag över till grannen på middag, Cina hade gjort en fläskfilegryta med annanas, curry och banan. Så gott det var! Ska se om jag kan komma över receptet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0