7 april 2013

Med tanke på gårdagens rubrik kan jag meddela att morgonen leverade snöstorm, om än kortvarigt. Det var en riktig 'mood killer', men vid lunch sprack det upp och solen tittade fram. Genast var jag ute med de nytvättade Lakanen och hängde upp dem så att de kan torka i vinden.

Saga var hos Lovisa hela dagen och William sprang över till Olivia. Men innan Wille försvann j hann han hjälpa mig att tvätta Nemo, Nemo tycker inte alls att det är roligt men han behöver hjälp att fälla underullen, så vi tvättade honom med fällningsschampoo, så nu kommer det vara hundhår överallt i hela huset i en vecka eller två...



Men det är det värt för han blev så fin!

Jag ska strax börja med maten ikväll blir det kyckling med sambal oelek. Riktigt gott ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0