Saga är stor nu!

Häromdagen fick vi en lapp från skolan där de stod att en doktorand skulle komma och observera fritids och han undrade då om han fick liv att fotografera och intervjua barnen. Jag skrev genast på, vilken möjlighet för barnen att kunna påverka tyckte jag.

Han (läs doktoranden) hade även skrivit ett brev som riktade sig till barnen dör han på ett enklare sätt förklarade vad han skulle göra och frågade om de ville vara med. När jag frågade Saga blev det ett blankt NEJ!! Så jag fick vackert ta tillbaka min underskrift...

Så då kom tankarna självklart in på bloggen, vill hon att den skall vara öppen så att alla kan se? Eller ska vi stänga den och bara ge de närmaste lösenordet? Jag ska prata med Saga för denna blogg är ju faktiskt till mina barn och inte till någon annan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0