Onsdag alla redan!

Nu har vi sådär mycket att stå i igen så bloggen blir lidande. Det förbereds för kalas i huset då Wille fyller 5 på tisdag, inte klokt vad tiden går undan, 5 år?! Det gör ju mig till... Just det 25 :-)
Det ska vara vuxen kalas och barnkalas, givetvis arbetar pappan så jag får rodda detta själv, men det är nog lika bra om jag får säga det själv!

På lördag är det bröllop då min klasskamrat Johanna gifter sig med sin Svempa. Mina underbara svärföräldrar kommer upp och passar barnen, tusen tack för det!

Tvättmaskinen har gett upp så vi har fått köpa en ny, för att få det så billigt som möjligt köpte vi på nätet vilket betyder lååång leveranstid och tvättkorgen svämmar över redan. Vi hoppas den kommer på fredag, hoppas hoppas!!

Pannan skall även den bytas då den fungerar sporadiskt och är dyr i drift, så inget vatten på 4 dygn.... Farmor & Farfar kan vi flytta in hos Er? :-)

Sötaste flickorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0