Äntligen helg

Veckorna flyger förbi och det känns som om de endast består utav måndag och fredag. 
Igår kom pappan och Gabriel och lämnade av barnen på mitt jobb eftersom de skulle åka iväg på en grabbhelg i Stugan. Så vi hade en lugn och skön fredag, strosade på Coop efter jobbet och testade på lite olika Halloween outfits. De är så spända på Trick or Treat - jag är egentligen inte så mycket för just Halloween men vem kan ta ifrån barnen en helg med spöken, bus och godis? Inte jag :)
 
 
läskigt värre, denhär blir det tack och lov inte! Saga vill vara häxa och Wille en tomte! 
 
Det är alltid roligt att leka på mammas jobb!
Idag blir det lite portfoliojobb och sedan är det tjejmiddag senare ikväll, mamma kommer hit och skall passa barnen medan jag är iväg. Vad skulle jag göra utan världens bästa mamma?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0