Filmkväll med pizza

Vi var och fikade hos farfar och farmor, farmor såg ut att må bättre idag och det var verkligen skönt. Jag oroar mig väldigt lätt och gillar inte alls när mina kära är sjuka, fast vem gillar det? Jag har dock förmågan att alltid se det värsta i situationen och då är det lätt att spåra ur och börja tänka på alla olika hemska sjukdomar som finns... Men nu mår hon bättre och jag är lycklig för att hon gör just det ♡

När vi kom hem kom Gabriel och barnen för filmmys med pizza. Just nu sitter alla nere i soffan och kollar på film, jag ligger i Sagas säng och vilar, tänkte ta en god bok, en filt och bara vara en stund. Fast nu hörde jag att de skulle se Kalle och chokladfabriken den kan man ju inte missa ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0