3 November 2012

Regn regn regn...
Kan det inte sluta regna? Det finns massor som behöver göras i trädgården men vem vill gå ut och fixa i detta vädret?
Gabriel har precis varit här och hämtat Wille som skulle ner till Noels kalas på lekstugan och Saga skall iväg på Halloween kalas hos Lovisa om en halvtimme. Så jag tänkte passa på att åka ner till Hajen och handla. Egentid på Hajen, de ni :-}

Saga kom ner i sin häxutstyrsel innan och frågade om jag inte kunde sminka henne, varför inte tänkte jag och medan jag satte på mascara så tänkte jag på hur fort tiden går. Snart kommer hon göra detta själv och inte vilja ha sin gamla mamma till hjälp.
 
 
Ikväll är vi bjudna till mormorn på kvällsmat och innan dess skall vi upp till minneslunden och tända ljus för de nära och kära som inte finns med oss fysiskt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0