Vårruset 2012

Ja igår packade vi in oss i en buss och åkte ner till Halmstad för att springa Vårruset. Det gick överförväntan och jag sprang de 5km på 28 minuter! Idag har jag så ont i höften så jag inte vet vart jag skall ta vägen :( Men det var värt det för vi hade det så mysigt, solen sken och det var skönt (om en lite kallt) att picnica efteråt.

Hursomhelst så känns det som om det lättar lite nu och jag känner mig lite bättre :} Nu väntar jag på att Andreas skall komma hem så att vi kan beställa tapeter och få tapetserat vardagsrummet.


Såhär mysigt har vi det ikväll :}

Ni då?


Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Va skönt att det känns lättare nu.. Blir ju orolig :/

Hör av dej om det är nåt.. vad som helst.

Älskar dej min eppa <3

2012-05-08 @ 20:56:49
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vad duktig du ÄR:-)

2012-05-08 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0