Varbergsklassikern

Jupp nu har jag gjort det! Jag har anmält mig för att genomföra en varbergsklassiker. Så nu på lördag börjar det, sedan blir det bara att genomföra alla lopp och sedan är det klart och jag har gjort det! Men jag kommer att ta ett lopp i taget och ladda för just det loppet. Vill ni veta vad jag ska göra? Första loppet går av stapeln lördagen 19 maj kl 09.30 och då är det 22km gång som gäller, sedan ser det ut såhär;
  • Varberg Open Water - 1 km simning i Kattegatt
  • Varbergsloppet - 10 km löpning
  • Bockenstensturen - 50 eller 95 km terrängcykling
  • Åkulla skii - 14 km längdskidor
  • Jubileumsvarvet - 30 eller 50 km stadscykling
Jag är helt klar mest nervös över simingen, inte för att jag inte klarar av att simma 1km utan för att det skall göras i havet och jag gillar inte riktigt om jag inte vet hur botten ser ut... :) Sen är det löpningen, fast där är jag inte orolig, det gäller bara att träna upp sig tillräckligt för att inte komma sist =D
Som sagt det är mycket men inte ouppnåligt, jag är inte med för att få bra tider, jag är bara med för att genomföra alla lopp!
Vad säger Ni? Någon annan som vill hänga på?


Kommentarer
Postat av: lottis

jisses..så duktig du är!! Du kommer fixa det galant och som sagt..bara att du gör det...imponerande <3

2012-05-13 @ 16:44:58
Postat av: Linda Nygren

Hello! Så roligt, jag gjorde borås klassikern förra året och det är verkligen så roligt att utmana kroppen och sig själv!



Hoppas allt är bra med dig.



Kramar

2012-05-15 @ 09:59:25
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0