Tidsinställda inlägg?

Jag tänkte jag skulle testa mig på ett tidsinställt inlägg. Så om allt stämmer som det ska så kommer jag att vara på jobbet när detta inlägg publiceras. Idag blir ingen rolig dag på arbetet, först jobbar jag 08-17 och sedan så ska vi ha APT mellan 17-20. Även uppgiften till Äventyrspedagogiken skall skickas in. MEN imorgon är det fredag och jag slutar tidigt, Saga skall ha barnkalas på söndag och vi får finbesök av farmor och farfar från Ystad, tror det kommer bli en bra helg. Och det kan behövas lite bra dagar som bryter av de dåliga! För nu har det vart för många för dåliga dagar!


Äppelkvistarna har slagit ut - nu väntar jag bara på att de ska göra det utomhus också!
Jag är verkligen redo för våren nu!


Kommentarer
Postat av: Emma Wikner

Men guuud vad stora dom är!! Ja! Skaffa en till ;)

2012-04-04 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0