Nu knoppar det!

image descriptionSe så unde
rbart, att se knopparna börja slå ut. Visst är det tidigt men våren är välkommen!
Idag har vi varit ute tidigt - lämnat Nemo på bad och vart på systemet. Sedan åkte vi hem till mormorn och jag borstade av en hel Icakasse av Nemo och jag hade kunnat borsta av en hel till om han bara hade tillåtit. Nu var det fullt slagsmål när jag skulle borsta rumpan och det slutade med att han bet mig - dock inte med mening! Men jag vann och rumpan blev borstad ;]
Nu ligger hela familjen i soffan och tittar på film. Vår söta Saga har feber igen! Suck vad tröttsamt! När ska bi få vara friska? Andreas har somnat ser jag nu, det blev visst lite hårt igår...
Ikväll är det tjejmiddag hemma hos Sofia och sedan är det visst utgång men det vet jag inte om jag orkar med. Får ju tänka på att jag är 30 år nu - ingen ungdom längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0