Vi har det rätt så bra ändå :}

Trots feber och täppt näsa. Vi hämtade Saga på förskolan och sedan dess har vi bara vart hemma på vår baksida, å vad jag älskar vår baksida! Det är sol från morgon till kväll, ingen insyn och nästan helt vindskyddat. Det blir som en liten bastu men Ni som känner mig vet ju att jag älskar värmen.
 
Wille låg länge och njöt i kvällssolen, medan Saga intog solsängen tillsammans med sin "skolbok". Jag kommer få vara hemma imorgon med eftersom Wille fortfarande har feber. Sedan är det midsommar, gisses vad tiden rusar iväg! Hoppas nu att vädret håller i sig - sommaren får gärna komma nu :)
 
Nu blir det till att lägga två trötta barn :) Har precis haft en fajt med Saga så jag tror varenda granne hörde, älskade unge till att vara envis! Det har hon helt klart fått från sin far, inte sant? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Eller från mamma????

2012-06-20 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0