Onsdag 6 juni

En ledig dag med betalt. Men något vidare nationaldagsfirande har det inte blivit, jag och barnen har invigt vår nya grill idag. Å så gott det är med grillat, vi grillade kycklingfile och chilimarinerad halloumi - det var ljuvligt gott. Vädret har vart toppen och vi hann även med en kaffe hos Lina, Jonas och Älva. Det var väldigt länge sedan vi sågs men förhoppningsvis så dröjer det inte lika länge tills nästa gång :)

Saga bara cyklar och cyklar. Min söta skrolla. Wille säger envist att han inte kan cykla utan stödhjul men att göra såhär, det kan han;

Wille är i gul tröja på en cykel utan trampor (och utan stödhjul!)



Nu ska jag faktiskt snart sova, är fortfarande lite förkyld och måste vila så att jag blir frisk tills på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Sv: Haha, de funkar säkert med.

Men är väldigt viktigt att ha bra och rätt skor att springa i.. problemen är ju nåt man får senare tyvärr även om det känns bra nu så tror det var en bra investering :)

2012-06-08 @ 20:44:32
URL: http://liiinaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0