2012-06-17

Dagen idag har gått i ett den med. Wille vaknade flera gånger i natt och var väldigt tät i näsan, han fick nässpray och kunde sedan somna om. Klockan 08 vaknade vi och gick upp, vi hade en mysig lång frukost och lagom tills pappan åkte till jobbet kom mormorn för att passa barnen medan jag var ute och sprang, läs mer om hur det gick här.

När jag kom tillbaka hoppade jag in i duschen och sedan stekte jag plättar till barnen. Mormorn var så snäll och sa att hon kunde stanna medan jag åkte och handlade på Hajen så slapp barnen följa med (det är kanske inte det roligaste de vet =D)

Just nu är barnen hos Stina och leker, undras hur poppis det blir när jag går ner och hämtar hem dem nu? De brukar aldrig vilja följa med mig när de är iväg och leker :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0