2012-06-16

Morgonen började med att pappan försov sig och var kanske inte på det bästa humöret innan han kom iväg till jobbet ;} Men när lugnet väl sänkt sig över huset igen, satte jag på en maskintvätt som vi sedan hängde ut på torkvindan. Det finns få saker som luktar så gott som tvätt som torkat ute. Under tiden tvättmaskinen gick bestämde vi oss för att åka till simhallen och bada. Så vi ringde till mormorn och sedan packade vi väskan och begav oss iväg.

Det roligaste är nästan att ta sig dit med cyklarna ♥

De var jättemysigt att bada, speciellt i den bassängen eftersom den är så varm. Wille simmade hela bassängen själv (med puffar) och Saga simmade tre simtag utan puffar, mina små hjärtan!

När vi kom hem kom också Gabriel med en våtdräkt till mig så nu är jag ett steg närmre Varberg Open Water, vill ni se hur jag ser ut i den kan ni titta här. (jag har ju en annan blogg som är mer recept och träning, eftersom denna blogg blir till en dagbok för barnen så vill jag inte fokusera för mycket på mig, mat och träning)

Noel ville stanna kvar och leka och såklart så fick han det, de är ju nästan lika gamla Noel och Wille och har fantastiskt kul när de är tillsammans.

På kvällen var vi bortbjudna till familjen Thelne på grillat och oj så gott det var! Barnen åt som hästar, vilket de i princip aldrig gör. Och det var så skönt att komma och sätta sig vid dukat bord. Vi stannade tills barnen började bli trötta och då gick vi hem och bytte om till pyjamas, gosade ner oss i soffan och slöade till klockan blev halv nio och barnen däckade i vår säng ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0