Vår första geocach och ettårsjubileum!

Kan ni tänka Er att vi idag har bott ett år på gatan? Jag kan verkligen inte tänka mig att bo någon annanstans. Här finns allt och jag vill aldrig härifrån. Vi har fått så många nya vänner och hittar på så mycket kul tillsammans. Jaja, nog tjatat om det :}
 
Idag vaknade vi upp till ösregn och barnen började bli otåliga så jag kom på att vi skulle ge oss ut på geocaching. Jag laddade ner en app och det visade sig att det fanns en cach 750m ifrån vårt hus! Perfekt! På med regnkläderna och ut!
 
Alla tyckte vi det var fantastiskt roligt utom Nemo som tyckte det var jobbigt att vi var tvugna att läsa kompassen hela tiden :}
 
Men allt traskande fram och tillbaka lönade sig och vi hittade vår första cach!
 
 
När vi var hemma igen kom solen fram och eftermiddagen spenderades i trädgården, på framsidan och fikandes med goa grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0