Jag bli galen

Helt otroligt! Hur jag än gör så blir det bara galet!
Jag håller på och försöker lägga in en ny ljudbok i iphonen, i itunes ligger boken så fint i ordning men så fort den kommer i iphonen så kommer filerna huller om buller och det fungerar ju inte riktigt när man lyssnar på en bok! Jag håller på att bli knäpp :) Nu försöker jag dela in boken i 2 eftersom när jag väl lyckas få dem i rätt ordning kommer bara de 6 första timmarna med, de resterande 8 går inte in! Detta är verkligen tålamodsprövande! Jag förstår bara inte varför vissa böcker funkar hur bra som helst och andra inte alls?

Strunt samma! Vilken underbar dag vi haft idag!
Kallt och med strålande sol och knastrande snö! Jag slutade 16 och då var det fortfarande ljust ute! Så när vi kom hem var vi ute på gården en stund och lekte - idag fick t.o.m. Nemo vara med ute men Stina tyckte allt att han förstörde lite när han grävde i deras snöhög så att snön skvätte!
När vi skulle gå in sedan följde både Stina och Elliott med och de höll sig på ovanvåningen så fint så att jag fick lagat mat ifred ;-) Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Nemos snarkade, snart kommer gubben hem och då kommer jag stupa i säng, imorgon är det sovmorgon - äntligen!

Kommentarer
Postat av: lottis

så mysigt det ser ut med all snö, kan tänka mig att du njuter för fullt nu. Vi har bara någon centimeter här men det gör ju att det känns lite ljusare iaf :) saknar dej vännen och hoppas din LCHF går finfint. Vi hörs! puss

2012-01-26 @ 08:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0