Fy vilket väder!

Igår var jag hemma och Vabbade med Saga som inte var helt kry. Det var faktiskt skönt att få en dag till hemma, jag städade och rensade hela dagen så nu känner jag att jag är någorlunda ikapp med tvätt och städ. Skönt!
Idag var det jobb igen, då Andreas är ledig så fick barnen en dag till hemma och är redo igen för förskolan imorgon. Fy vilket väder det har varit idag (och fortfarande är faktiskt!). Men när vi såg att 3 familjer på gården trotsade vinden och regnet ville vi också gå ut och vi fick till en riktigt rolig lek i sandlådan :) Dock kunde vi inte vara ute så länge för vi blev jättevåta och sandiga!
När vi kom in lagade jag mat medan barnen torkade i soffan. Idag blev det stekt strömming med potatismos! Barnen åt som hästar och jag med, men jag skippade potatismoset. Ska försöka undvika kolhydrater i möjligaste mån för att se om min mage mår bättre utan. För såhär kan jag inte ha det!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Albin trotsar oxå vädret, för jämnan tycker jag, eftersom han nästan alltid ska ut och leka och han är ju oftast själv ute...

2012-01-05 @ 13:18:34
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0