Dag 4

Jag trodde nästan att jag hade drömt hela viktnedgången igår så jag var tvungen att ställa mig på vågen igen imorse, men den visade fortfarande på 70,0 =D Jag har alltså gått ner 8kg sen jag vägde som mest och har ytterligare 10 kvar. Så nu kör vi!

Idag var det jobb tidigt, men det betyder också att jag slutar tidigt! Direkt när jag kom hem klädde jag på barnen för en cykeltur till Håstenshallen. Vi måste verkligen bli bättre på att träna på att cykla. Inte Sagas fel att hon ff cyklar med stödhjul när vi kanske cyklat med henne sammanlagt 20ggr? Men samtidigt så är hon väldigt försiktig av sig och lite rädd. Men nu har vi pratat och nu ska vi cykla lite varje dag, försöka iallafall. Hursomhelt så gick det jättebra till affären och tillbaka. Dock gick det inte att pumpa Sagas framdäck så det får jag köra ner till cykelaffären och fråga varför? Inte lätt att cykla på en cykel med lite luft i framdäcket! Wille däremot får man hjärtsnurp av att ha med, han sätter upp fötterna på ramen i nerförsbackar och skriker tjooohoooo!!!! Herrejösses.....

När vi kom tillbaka var alla grannar ute på gården så vi stannade ute en stund. Jag och Anna kom och prata om vikt och jag berättade att jag gått ner 2kg på kort tid och hon blev så sugen på att prova så nu ska vi köra tillsammans. Hon kommer dock inte börja fören hon fått hem sitt exemplar av Katrins bok :)

Till mat lagade jag en fantastisk god kycklingfilegryta med ädelost, vispgrädde och broccoli - guu så gott det var. (jag måste dock säga att jag ff är skeptisk till att äta vispgrädde, men jag kan ju inte förneka att det är gott. Men tänk om it backfires? POFF!!! Så går jag upp 5kg på 2 dagar?! Då vet jag inte vad jag gör =P men jag chansar och litar på Katrin) till det kokade jag ris till övriga familjen medan jag åt en sallad med avocado, rödlök och fetaost!
Sen sjönk jag ner i soffan och fick verkligen sparka mig i baken (med god hjälp av Andreas) för att ta tag i mig själv och gå ut på en PW. Det blev en PW/PJ och jag slog mitt eget 4km rekord med 31 sek!

Så nu sitter jag i soffan nöjd med mig själv och har precis lämnat in PIM examination 2.
Gubben skall till Gabriel och jag ska dricka the med Cina, en mysig måndagskväll helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Bitten

Snälla Lina, om du skall gå ner 10 kg till blir det inget kvar av dig. Du är ju jättesmal redan nu.

2012-01-17 @ 21:59:07
Postat av: Bitten

Snälla Lina, om du skall gå ner 10 kg till blir det inget kvar av dig. Du är ju jättesmal redan nu.

2012-01-17 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0