Å jösses vad trött

jag är...det har vart en hektiskt dag. Jobb 7.30-16, sedan snabbt hämta barnen på förskolan, hem och ut med Nemo, packa in barnen i bilen igen, styra kosan mot McD och köpa mat till barnen och sedan snabbt tillbaka till jobbet och APT från kl 17-19.30. Barnen var väldigt duktiga under mitt möte, det var inte fören på slutet som de började fråga när vi skulle hem :)
Väl hemma bäddade jag ner dem i vår säng direkt (deras egna önskemål och jag tyckte det var helt OK eftersom de vart uppe så mycket längre än vad de brukar) och de somnade som små grisar. Jag dammsög, startade en maskin tvätt, gick igenom posten och läste HN. Nu sitter jag i soffan och ska småslöa en stund innan det är dax att hänga upp den förbaskade tvätten...
Imorgon är det promenad med Cina 06.40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0