Update! Ser ni vilken vacker himmel? Barne...

img_3994 (MMS)

Update! Ser ni vilken vacker himmel? Barnen gissade på en tornado - vad tror ni?  Så idag nådde jag första delmålet på vikten -5kg! Underbart nu är det inte långt kvar. Hursomhelst så firade jag det med godis :) Jag har ju en dag i veckan då jag äter vad jag vill och det fick bli idag! Imorgon blir det förhoppningsvis spinning men mitt knä har spökat lite så jag är osäker på om det är bra? Sen är det 70min också och det är aldrig kul! Finns det någon som ens gillar spinning? Jag går på det för att det är bra förbränning och konsitionsträning - thats it! Nu börjar det bli hög tid att lägga barnen, jag känner mig minst lika trött men får la va vaken tills gubben kommer hem. Hur nu jag ska lyckas med det?  Ps... Varför leker alltid barnen som bäst när det är läggdags?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0