Ska jag eller inte?

Börja cykla till jobbet igen? Idag har det varit en sån underbar vårdag så jag får lust att börja cykla till jobbet igen, imorgon börjar jag dock 6.20 vilket är väldigt tidigt för någon så morgontrött som jag :) Det tar ca 25 minuter att cykla de 8km som jag har till jobbet. Vilket betyder att jag måste gå upp kl 05 om jag ska hinna ut med Nemo först på morgonen, det suger verkligen att ha hund ibland.


Alice kalas då? Det var jätteroligt och barnen hade verkligen skoj! Saga vann till och med bowlingen - med en stor portion tur! Det var lika roligt som alltid att träffa Linda och jag kommer att tänka på dig imorgon vännen!
När vi kom hem ville Saga cykla mer men tyvärr så kom alla måsten - laga kvällsmat tillexempel. Det var min ur att laga mat till Sofia så jag gjorde två matlådor med ädelostfyllda baconlindade kycklingfiléer med parmesan gratinerad broccoligratäng. Låter jätteavancerat men det var det inte, men gott blev det!

Efter maten fick jag för mig att göra rent ugnen och alla galler vilket tog mig 1,5 timmar men fint blev det! Men nu sitter jag här med skrumpna fingrar och torra händer. Stålull är inte bra för händerna :) Preci när jag skulle kasta mig i soffan kom jag på att bag lovat baka LCHF bröd till Andreas så det var bara att röra ihop och sen i  i ( den rena ugnen) och nu sitter jag och väntar på att det ska bli klart för om jag ska upp kl 05 imorgon så behöver jag verkligen sova snart. Vi hörs imorgon kära läsare


image description
De vackraste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0