Snöstorm

Ja det är vad meteorologerna utlovar idag, men de har gjort mig besviken förr... Visst har vi snö och kallt, men jag vill ha massor med snö, mer mer mer... ;-) Jag är en riktig snöfantast - ju mer desto bättre! Men visst blir man så mycket gladare och piggare när det är ljust och kallt?

Igår hade vi en riktig mysdag, solen sken och det var -8 grader kallt. Jag och Saga tog bussen ner till stan för att shoppa lite kläder till Saga, vi mötte upp mormorn och tog en fika på espresso house. Kl 11.30 släpptes biljetterna till Ice Age 4 och en kvart senare kom pappan och Wille till bion och vi gick in och satte oss. Filmen var riktigt rolig vi fick oss många goa skratt. Wille fick som vanligt myror i benen efter 1h och skruvade på sig en hel del den sista halvtimmen.

På kvällen var vi bjudna till Anna och Magnus på glöggmys, det blev inte vidare sent utan när Saga kom vid 21.30 och så att hon var trött så bestämde vi oss för att åka hem. Barnen somnade som stockar men en sen kväll till trots vaknade de pigga och glada 0700. Jag fick dock sovmorgon till 09 så det tackar vi för♡







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0