Optimus Prime

Har man blivit hjärntvättad man vaknar mitt i natten och ser Optimus Prime stå utanför sovrumsfönstret? Jag tror det.

Inatt sov jag nämligen i gästsängen (för att jag ska vakna när Wille vaknar så han inte ramlar nerför trappan en tredje gång). Och eftersom gästrummet är på andra våning så brukar jag inte dra ner persiennen då jag gillar att ligga och titta på himlen och trädkronorna när jag ska sova :-) Nåväl inatt vaknar jag iaf till och tittar ut genom fönstret och ser då konturerna av Optimus Prime utanför. Det var så sjukt verkligt att jag var övertygad om att det var det även när jag satte mig upp i sängen! Visst är det lite läskigt vad man kan inbilla sig i halvvaket tillstånd?

Hursomhelst så skyller jag allt på Saga, det enda vi hör om dagarna är vilken hjälte Optimus, bumblebie och de andra Autobotarna är. Om Cybertron, Decepticons och energon - det handlar såklart om TRANSFORMERS - glöm Barbie, rosa och petshop. Nu handlar det om vapen, snabba bilar och olika planeter :-)

Så om någon har ngt transformers hemma som ni vill bli av med skulle en liten flicka bli väldigt glad (har sökt efter men de är svåra att hitta!)


Transformers freaks :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0