En lyckad dag!

Vi drog igång dagen 06.45 när klockan ringde, nu måste bi vända rätt igen. Inte senare i säng än 19.30!
Upp, frukost och ut med Nemo. Kl 08 var vi på Brunnberg och hämtade upp mormorn för att fortsätta till sjukhusets simhall. Saga visade stolt att hon minsann kan simma under vatten, dyka från kanten och simma ryggsim. Wille hoppade som en tok från kanten utan att någon tog emot!

På vägen hem åkte vi förbi Arnes skor som hade halva priset på reapriset - perfekt! Ett par gymnastikskor till Saga 50:- Ett par boots till mamman 100:- och nu till det bästa 3 par träskor till mamma, Saga och Wille för 100:- / st! Jag vägrade dock köpa till barnen eftersom jag inte ville lägga pengar på skor som kommer vara försmå tills nästa sommar (de fanns bara i en storlek). Så då kan ju ni gissa vem som betalade... Mina små bortskämda trollungar!

Väl hemma på gården hade vi gårdshäng med 31:an och jag hann slipa färdigt en stol till. Mycket mys blev det med Maja idag och det tokgillar jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0