Äntligen klara

Nu har Caroline och Monica åkt hem, det blev en trevlig stund och vi är äntligen klara med äventyrspedagogikuppgifterna. Det är bara lite finputs kvar, men det är ingenting som skall ta någon längre tid.

På förmiddagen har barnen vart på födelsedagskalas hos Stina. Då passade jag på att ge mig ut och springa men det funkade inte alls. Var inte i form och sprang på vägar som jag inte sprungit på innan så helt plötsligt så försvann vägen jag sprang på och då orkade jag inte mer utan vände hem igen! Urusel motivation.

Nu måste jag börja med maten, barnen är satta i badet och fläskfilen är tinad så jag antar att det bara är att sätta igång...
Tittade vilken härlig bild jag hittade, haha, den är från i somras och Wille reste sig lika glad som innan så jag behöver inte känna mig hemsk som lägger ut denna ... =D

Kommentarer
Postat av: lottis

hehe, härlig vårbild :) som sagt, skönt att han inte skadade sig och det är ju verkligen en festlig bild..som den med skräcken i willes ögon haha. Trevlig lördag vännen <3

2012-04-21 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0