Bus eller godis!

Igårkväll kom jag hem till hemlagad mat och ett nystädat hus! Vilken fantastisk sambo jag har hittat (även om han ibland kan reta mig till vansinne =D). Barnen var glada över att jag kom hem och vi bestämde oss för att sova allihopa tillsammans i vår säng, trångt men så mysigt ♥

Idag var det som vanligt upp till jobbet, det var ganska tungt. Jag hade gärna varit hemma tillsammans med barnen men jobba måste man ... Vi gick till skogen idag iallafall och eftersom det är höstlov så har vi mycket mindre barn än vad vi brukar ha så det var lugnt och skönt.
Barnen var hemma hos mamma idag eftersom mina kusiner Åsa och Jenny är nere från Stockholm.
Innan jag hämtade barnen så åkte jag förbi blomsteraffären och köpte blommor till Andreas som fyller år idag! 34 år! Gisses vad tiden går.

Jag började städa, tvätta och laga mat när vi kom hem (rakt in i vardagen igen, men jag gillar och uppskattar vardagens välbekanta lunk). Barnen ville gå ut och leka Bus eller Godis. Tyvärr kom vi på detta alldeles för sent så vi hade inte så mycket till utklädningskläder. Men huvudsaken är ju att man har roligt eller hur? Saga klädde ut sig till Tingeling och Wille till Kent Agent (fast med mössa) sedan sprang de runt på gatan och inkasserade godis :) De fick en lyckad kväll och fyllde nästan hela Sagas väska med godis ;)

♥ å vad söta de är mina fina ♥

När de kom in så var de tvugna att äta mat innan de fick smaka på godiset och det är såklart aldrig populärt ;) Efter godisätanadet gick vi upp och gjorde oss iordning för natten, då passade de på att ta kort på varandra som jag var tvungen att lägga ut på bloggen så att alla kunde se ;) Så här kommer de;

Nu sover mina små så sött medan jag halvkollar på Det Okända och väntar på att pappan ska komma hem så att jag kan gå ut med Nemo.

Grattis väldens bästa pappa och sambo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0