You know you´re in love when you can´t fall asleep beacause reality is finaly better than you´re dreams

Oj vad tiden flyger fram, idag har jag vart på Gekås tillsammans med fröken Håmark. Jag slutade jobba tidigt, gjorde några ärenden på staden och tankade bilen. Jösses vad dyrt det är med disel nu! Hursomhelst, jag hämtade Sofia kl 17 och vi styrde kosan mot Ullared. Jag hade återigen väldig tur med parkeringen - längst fram vid kundvagnarna.
Jag fick precis det jag ville ha och köpte faktiskt inget som jag inte skulle [vilket nog var Sofias förtjänst =D] och vi var ute igen vid åtta. Det blev bara julklappar till barnen och ett par jeans till mig, Sofia köpte ett par likadana och vi firade att vi kom i strl S båda två med att dela en rulle på Campinos när vi kom hem, haha, men det var vi värda ;-)

Nu ska jag faktiskt krypa upp i sängen och lägga mig för imorgon är det jobb - igen!
Men jag ska visa Er lite bilder som av någon anledning inte har kommit upp på bloggen än.

Vi julpyntar till första advent! Å nej det är inte sopor som ligger i vasken - det är bara min mamma som fraktat hit julpynt i påsar på cykel i ösregn!

Mamman mutar med bananer för att hålla barnen TYSTA i kyrkan :)

Pappan iphonar i hotellsängen. . .

Vad ska vi äta?? 300 NOK för en pizza?!

Barnen högg in på resterna av färdkosten . . .

Munnen full med mat men lika söt ändå :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0