Tisdag 1 november

Å jag förstår inte vart tiden tar vägen, det är redan november och om 4 veckor är det första advent :) Det gillar jag, julen. Vilken underbar högtid!

Idag jobbar jag kort dag som jag alltid gör på tisdagar och det är alltid lika skönt att få gå hem efter vilan. Idag var det mer eller mindre kaos på stället eftersom vi aldrig får in vikarie. Men med positivt humör så går allt och det flöt på ändå.
Jag hämtade barnen hos mormorn idag igen och de var ute och lekte med såpbubblesvärden när jag kom ♥
Vi körde direkt hem och gick ut med Nemo som var mer än lovligt nödig.

30 sekunder senare ramlar de båda två =D

När vi kom tillbaka till gården så var Anna och Andreas ute så då tog jag en kopp kaffe med mig ut och stod och tjötade lite.  Saga och Wille lekte affär och städade sitt lilla hus =D

Visst är det härligt med barns fantasi?

En riktigt trevlig kväll önskar vi Er alla ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0