Söndag och Dop

Jag hämtade barnen hos mormorn klockan elva och vi styrde kosan ner mot Helsingborg och Felicias dop.
Jag hade med mig den lilla rosa datorn i bilen så barnen satt så tysta och snälla på vägen ner och tittade på Trassel.
Dopet var jättefint och lilla Flisan sov sig igenom hela cermonin, självklart så vaknade hon till när prästen hällde vatten på huvudet men hon sa inte en pip lilla skruttan ♥
Efter dopet bjöds det på kycklingssallad och efter det fick vi tårta. Saga och Wille sprang omkring och lekte och var inte så överdrivet intresserade utav vad som hände vid borden, men det är ju så det ska vara när man är barn. Dop är inget kul då - punkt slut! :) Vi stannade inte så länge eftersom jag hade lovat barnen att vi skulle äta på MAX på vägen hem och jag ville gärna hem i tid så att vi fick lite kväll hemma tillsammans också.
Tusen tack för ett jättemysigt dop!

Kommentarer
Postat av: lottis

tack själva för att ni kom :) Vilket foto, snyggaste minerna :)

<3 vi hörs vännen, puss & kram

2011-11-26 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0