Oslo

Nu är vi framme - äntligen ! Efter både en och två felkörningar i alla dessa tunnlar som finns i Olso, jamenar det är ju som gjort för att man ska köra fel! Efter att ha frågat både en och två norrmän så kom vi äntligen fram till detta fina hotell - Thon. Det är verkligen en flott hotell som norrmännen skulle säga - haha. Nåväl, det som är tråkigt är att Wille har feber och även Saga tror jag, så det blir helt klart en lugn helg i julens tecken. Imorgon kl ett rockar norrmännen in julen på torget här nedanför - det kan ju vara en syn att se!! Jag ska oxå köpa med mig tomatost hem, jag älskar deras tomatost från Tine :-) Vi var nere på Egon och åt innan och fy vad dyrt det är :) Nu ligger vi på hotellet och tittar på Bilar 2. Snart är det läggdags för de små så hoppas vi att de är bättre imorgon. Annars kanske vi inte stannar en natt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0