Måndag - igen?

Veckorna springer förbi alldeles för fort, jag vet att jag säger det ofta men det är ju otroligt vad fort det går!
Idag har Andreas vart ledig och då har det tydligen bakats här hemma. Eftersom jag har jobbat hela dagen har jag inte så mycket att skriva idag. När jag kom hem var maten färdig och sedan spelade jag och Saga lite Wii :)
Jo jag höll på att glömma....natten till idag sov Wille hela natten i sin egen säng (!!!! Ni som känner oss vet hur stort det är =D) och hela natten utan blöja!!! Jag gick upp och kissade honom kl 03 och sen somnade han om som en stock. Så stolt han var på morgonen må ni tro! Så nu sover han i sin säng igen - utan blöja! Vår stora fina kille ♥
Nu sitter jag i soffan men en stor kopp honungste och tittar på det Okända, snart ska jag gå upp och lägga mig för imorgon är det jobb tidigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0