Hotell frukost

Natten var över förväntan måste jag säga - jag sov som en stock utan öronproppar! Jag kan annars inte sova utan eftersom jag har vant mig vid att sova med. Tyvärr sov Andreas inte alls bra, han har jätteont i ryggen nu men har tagit några smärtstillande så vi hoppas att det blir bättre. Vi vaknade vid halv åtta och tog på oss och gick ner för att äta hotellfrukost - å så jag glömt hur god den norske Tine yoghurten smakar - ljuvligt! Barnen åt nästan ingenting vilket är lite oroväckande i för en heldags sightseeing :( men vi får ta det på deras villkor helt enkelt. Nu är det snart min tur att hoppa in i duschen. Solen skiner och vi hoppas på en finfin dag i Norges huvudstad!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är en action i photoshop. Minns ej vad den heter dock men man kan hitta liknande på Deviant art.

2011-11-26 @ 12:49:55
URL: http://daggdroppe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0