Hemresedagen

image description
Här sitter vi på restaurang Egon och äter vår sista hotellfrukost - det är ju så gott! Jag äter alltid alldeles för mycket under dessa frukostar men det finns ju så mycket att välja på och jag vill ju i te missa något ;-) Idag är det hemresa som gäller. Inte så kul att tänka att om 24h så är jag tillbaka på jobbet men sånt är livet. Tills dess jag kan göra mig skuldfri och ekonomiskt oberoende så är jag beroende utav att lönen kommer varje månad - tråkigt men så är livet. Tänk att inte behöva jobba utan vara hemma med barnen hela dagarna? Då hade jag mått vill jag lova men tills dess . . .
Oj, nu kom jag ifrån ämnet lite kändes det som =D Det verkar iallafall som om Wille är feber fri idag och det är skönt, kanske kan de gå till förskolan imorgon ändå. Vi får se det beror lite på allmäntillståndet. Resan tillbaka är lång och jag har bestämt att jag ska sitta bak med Saga hem, det var ingen hit för mina leder att sitta still så länge och om jag sitter bak kan jag iallafall sträcka lite mer på mig? Jag tor det iallafall vi får se hur det funkar. Oj, nu hör jag Andreas är färdig på toa då ska jag springa ner till ICA och handla upp våra sista norska mynt. Får nog bli några mutor till bilen :-)
Btw, har ni sett att jag äntligen kommit på hur jag lägger in bilder när jag bloggar från mobilen? Alltså utan MMS inlägg? Krångligt värre är det me  har man mycket dötid så funkar det :-) Vi hörs ikväll, hemma i Sverige igen! Föresten, hur är vädret hemma? Här har vart klarblå himmel med strålande sol hela helgen men jag läser som stormvarning i Aftonbladet?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vädret hemma är dåligt! Det väntas klass tre varning på vinden här.Det sägs att det ska börja blåsa som f..n här i eftermiddag.

2011-11-27 @ 12:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0