Dessa julkalendrar !!

Det är verkligen supertråkigt att sitta och slå in 48 småpaket som sedan skall hängas upp i kalendern, men vad gör man inte för sina små? I år hade jag iallafall hjälp av min fina granne som kom över och slog in hälften av alla paketen :-) Tusen tack Cina ! Så nu ser jag fram emot att väcka de små imon och berätta att tomten minsann besökt oss på natten och lämnat efter sig små presenter =D Vi har haft fullt upp sen jag kom hem efter jobbet, Andreas hade lagat 2(!) middagar en till oss och en till barnen, jag gick ut en sväng mes Nemo och sedan var klockan så mkt att barnen skulle lägga sig. När de sov sött satte vi oss ute i köket för att slå in julklappar och upptäcker att tejpen är slut!! SUCK! Bara att bege sig till affären och handla! När jag kör hem märker jag att en bil följer efter mig i h mkt riktigt så stannar den bakom mig när jag parkerar vid huset, men vid detta laget har jag redan räknat ut att det är Jonas :) Han kommer in och tjötade en stund men när Andreas åker till Gabriel sticker även han hem, kvar blir jag,Cina och massa pakter! Men såhär fint blev slutresultatet;
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0