Måndag igen.

Tiden går så fort, veckorna bara flyger förbi och ibland är jag lite rädd att jag inte stannar upp tillräckligt och njuter av det :{ Jag måste verkligen bli bättre på att stanna upp och njuta!

Iallafall...idag vaknade lilleman med feber så det blir jag som stannar hemma och vabbar, det blir en heldag med barnen, Saga ska på Mulle iallafall eftersom det är avslutning och om Wille är feberfri så packar vi nog oss en matsäck vi också och äter på stranden. Jag längtar efter att prova vår nya tallrikslåda som jag fyndade för en 50-lapp på Gekås.

Oj, jag höll på att glömma! De ringde från Varbergs kommun idag och barnen har fått plats på den förskolan som ligger precis vid vårt nya hus. Jättebra! Men jag kommer att sakna förskolan är hemma. Jag trivs jättebra med fröknarna och pedagogiken. Det kommer säkert att bli kanon med detta också men ni som känner mig vet vilken seperationsångest jag har - oavsett vad det gäller.

Jag har jobbat hela helgen vilket betyder att det var Andreas som var med på Ponnylekis och det såg ut såhär:

 

Nu ska jag ta kvällsrundan med Nemo och sedan blir det bara massa mys i soffan med mannen i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0