Good Morning

Vilken underbar dag det är ute! Bloggandet blir lite åsidosatt (jag vet inte hur många gånger jag skriver det :) men tiden bara rullar på och jag hinner helt enkelt inte med att sitta ner vid datorn och pausa!

I fredags arbetade jag stängning så jag hämtade min barn på dagis redan kl 16 och sen var de med mig till kl 18 och jag skulle stänga. Visst är det fantastiskt att ha ett arbete där ens egna barn kan vara med? På fredag den 3 juni ska de vara med mig på jobbet också eftersom vi har så lite barn, det är jätteroligt att få vara med och se hur de är tillsammans med andra barn i en sån stor barngrupp!
Nåja när vi hade städat och bommat igen förskolan så åkte vi till Coop och handlade lite goda ostar och kex, sen var det snabbt hem, in med barnen i duschen och sedan ner till grannen Sofia som bjöd på supergod smörgåstårta. Vi stannade till kl 21 sedan gick jag upp och la 2 trötta barn, när Andreas kom hem en timme senare pep jag ner till Sofia igen och vi dukade upp ostar, kex & marmelad.

För några veckor sedan köpte jag två fotinpackningar som vi testade, det var som strumpor fyllda med någon konstig gel som vi satt med på fötterna i 2 (!) timmar. Sen ska det ta 5-7 dagar innan fötterna börjar tappa all död hud och förhårdnader och sedan blir babymjuka....hahaha...ja det återstår väl att se men det hade vart bra om det fungerade så slipper man ett dyrt besök till pedikyristen :)
När kl var 01 korkade vi upp champangen, ja, det var verkligen en helmysig kväll med massa tjejprat och skratt. Att jag sedan skulle upp och jobba 12 timmar på lördagen var ju mindre roligt, men som tur är så blir jag nästan aldrig dålig dagen efter, jag fryser men det är allt :)

Idag jobbar jag med - fast inte hela dagen bara till kl 18.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0