2011.05.30

Idag har varit en riktigt mysig dag. Vi gick iväg tidigt med jobbet redan vid 09 var alla barn klara och vi traskade ner till Kagabäcken. Där grillade vi korv och stannade ända tills det var dax för mig att sluta och gå hem, kl 13.20 :} Det är så härligt att vara ute hela dagarna och jag känner verkligen att jag har fått färg i ansiktet !

När jag kom hem var det ingen hemma så jag passade på att sätta på en maskin tvätt och hoppa in i duschen för att tvätta bort all eldlukt. Sedan åkte vi in till stan och uträttade lite ärenden innan vi åkte till Gulsippestigen och fikade.
Kl 17,30 var det dax för mig att ta tag i träningen igen, har verkligen legat på latsidan med att just åka til gymmet. Fick reda på igår att det är 6-8 månaders väntetid för att få börja träna där så då är det ju synd och skam om jag ska hålla upp en plats jag inte använder :} Jag körde Activio och stod upp i 30 minuter och höll mig mellan 82-87% av min maxpuls - det var svinjobbit! Så nu ska jag slöa i soffan i väntan på min fina man som han är och tränar nu :)

Kan bara inte få nog av denna bilden - ska jag förstora den på Canvas? svartvit eller färg? Vad tycker ni? Berätta!


Kommentarer
Postat av: Nygren

Den är helt fantastisk. jag tycker du ska göra en canvas av den precis som den är! =)

2011-05-30 @ 23:13:22
URL: http://pinkflower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0