2011♥05♥28

Idag när vi vaknade hade jag ingen lust till att gå upp alls, jag var så trött och den tröttheten höll i sig hela dagen. Jag vet att den hänger ihop med mina leder som valt att börja spöka igen, men nu vet jag att det inte är något farligt (eller ja, inget som kan ta dö på mig iallafall ;-) och då är det lättare att acceptera. Jag vet också att det blir bättre när jag rör mig, så jag gick ut en rask promenad med Nemo. Det gjorde riktigt ont i början men sen så släpper det mer och mer :}

Vi var hemma och gjorde precis ingenting tills klockan var halv tolv ungefär. Då styrde vi kosan mot mormorn och sjukhuset simhall. Precis när vi plockat upp mormorn kom jag på att jag glömt packa ner simpuffarna, som tur var så hade de precis sådana på Fyndmagasinet och på rea också. Badet var jätteskoj och det är roligt att se hur säker Saga är i vattnet. Wille är lite mer osäker men det kommer på honom också :}

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite innan det är dax för barnen att krypa till kojs. Lämnar er med bilder från dagens plaskbad ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0