Det får bli ett litet kvällsinlägg från mo...

img_3755 (MMS)

Det får bli ett litet kvällsinlägg från mobilen idag istället, tyvärr får jag inte med bilderna från idag när hela familjen var på lekplatsen så ni får en ifrån söndagen istället  Idag jobbade jag bara en kort dag och sedan åkte vi som sagt till lekplatsen vid kyrkoruinen. Som vanligt slutade det med att vi lekte där istället för på lekplatsen   Väl hemma igen lagade Pappan en jättegod pasta med kyckling, bladspenat och soltorkade tomater. Det går fort nedåt nu för oss båda två, skoj!  Nu ligger jag nedbäddad med barnen och ska sova, är ff mkt trött efter influensan. Har precis spikat en tripp till Skåne också och på fredag ska jag och Andy på SPA - underbart!  Godnatt mina fina vänner 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0