Den är tillbaka!

Min dator, underbart. Min laptop började stänga av sig själv för några veckor sedan, tiden den gick att ha igång blev bara kortare och kortare och eftersom jag inte trodde att jag hade någon garanti kvar (datorn är över 3 år gammal) så blev det bara att den stod nedpackad i sin väska. Men så ringde jag till LAN support och så visade det sig att den har garanti till och med september - kanon! Så jag skickade in den och nu är den äntligen tillbaka. Med helt ny mjukvara och rensad på allt! Så det känns som om jag har en helt ny dator nu och det är jag jätteglad över. Nu ska här inte sparas en massa bilder och annat på denna och absolut inte installeras en massa program!

Här är det som vanligt, vi är på bättringsvägen men den envisa hostan håller i sig! Skönt är iallafall att febern är borta hos oss alla tre.

Idag var vi inte på gymnastiken, istället spenderade barnen förmiddagen hos Mimmi och jag var hemma hos Marianne och arbetade med examensarbetet tillsammans med Carin. Den 6 maj ska vi redovisa och sedan när det är godkänt ska jag inte studera på ett bra tag ;-)

På vägen hem tvättade vi bilen, både invändigt och utvändigt, sedan gick vi in på RUSTA och handlade en matta till hallen, eftersom våra hallmattor sällan lever längre än 6 mån (på grund utav att när Nemo kräks så gör han det på mattan i hallen), vägrar jag betala massa pengar och där är RUSTA bra, hittade en för bara 49:- som jag tror på, för den är av plast och därmed avtorkbar, frågan är bara hur länge den står sig?

Kommentarer
Postat av: Emma.

men va, var inte du klar med examensarbetet? tråkigt att ha det kvar :(

2011-03-06 @ 13:49:55
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0