2011.06.04

Så var dagen äntligen här - den dagen som jag längtat efter så länge!

På morgonen hände inte många knop, Andreas åkte med Magnus och tränade medan jag var hemma med barnen, jag packade väskan och smorde in mig med myggmedel. Allt för att klara av en 3-timmars ritt på islandshäst :}
Kavrt över tolv stod jag och Sandra på parkeringen och väntade på att bli upplockade. Vi åkte till Hajom och Madkullens islandshästar. Jag blev tilldelad en jättefin skäck som hette Truma hon var en perfekt häst att börja med, lugn och trygg. När vi ridit halva ritten var det fikapaus och då sa min kollega att hon inte ville ha sin häst för att hon tyckte att den var för pigg. Så Sandra bytte med henne och jag bytte med Sandra (så att jag skulle få en lite piggare häst än den som jag hade) så jag red resten av turen på Goldie - å vilken rolig häst att rida! Hon skutta och var så glad och jag kan lova att det gick undan!
Jag blir mer och mer kär i islandshästen som ras och skulle mycket väl kunna tänka mig att någon gång i framtiden ha en egen :} Jag och Sandra bestämde iallafall att vi ska tillbaka i augusti och då ska vi ta en heldag med middag - å så jag längtar, det är verkligen livet.

Här kommer några bilder som visar hur skönt vi hade det :}

Nu ska vi packa och bege oss till Nisse och Britta och bada i poolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0