2011.06.03

Idag har vi verkligen haft fullt upp. Jag var egentligen ledig idag eftersom vi inte hade några barn på jobbet men jag behövde ändå dit en liten stund för att skriva ut lite bilder och för att vattna på vårt rullgräs som de har rullat ut på gården! Barnen följde med mig - de älskar verkligen att vara på Maneten. Vi kom dit runt 08 och åkte sedan runt 11. Då skulle vi möta upp Camilla och hennes barn på Öströö fårfarm - Vädret var helt underbart och vi hade hur mysigt som helst. Jag låter bilderna tala för sig själva:

Vi stannade på Öströö i flera timmar och bara mös, jag åt en smörgås med paprika marmelad - å vad gott det är!

Kl 16.20 var det tid för spinning och mamma var så snäll och passade barnen så att jag kunde träna. Jag plockade upp Lina på vägen och styrde sedan kosan ner mot friskvågen. Det var ett kort pass men det var lika skönt som vanligt. Men sedan blev det stressigt och jag som avskyr att stressa!
Jag skulle träffa Sofia på kvällen men eftersom jag kände att jag var helt sönderstressad så ringde jag henne och frågade om hon inte kunde tänka sig att komma hem till oss istället och givetvis så kunde hon det!

Så när kl var 19 hade jag hunnit städa och fått båda barnen i säng, lagom tills allt var klart ringde det på dörren och där stod Sofia med ost, kex och gott vin - kvällen var underbar och vi satt länge och väl på balkongen och pratade. Tillslut kom Andreas hem och gjorde oss sällskap på balkongen. Det var en helt underbar försommarkväll - eller är det sommar nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0