Medan mamman sov

tog pappan barnen till en lekplats för att jag skulle få sova eftersom jag har jobbat natt.
Innan jag visste om jag skulle få jobb så tog jag extra helgnätter på mitt gamla jobb eftersom jag inte ville riskera att stå utan jobb och därmed inkomst i januari! När jag sedan visste att jag fått jobb (en fast heltid på Läjet, har jag sagt det ;-)) så kunde jag inte med att tacka nej till nätterna. Så nu har jag jobbar varenda dag sedan den 16 januari men för de pengarna ska vi göra något riktigt roligt i februari, mer om det senare !

Här kommer ett bildregn med foton som Andreas skickade min mobil så jag inte skulle känna att jag missat en lekplatsdag med barnen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0