No updates lots 2 do :)

Ja det har verkligen vart jätte dåligt med uppdateringarna här och jag kan bara skylla på ett sviktande intresse.

Det har hänt en hel del under "den bloggfria tiden", vi har varit på kalas, haft middagsgäster och vart på utflykter. Men jag känner att det är ingen mening att skriva om det nu, känns inte aktuellt :)

Idag har jag jobbat, en kort dag 6,20-11,20 vi har haft planering hela dagen så jag har inte vart i barngrupp alls. Jag trivs jätte bra på mitt jobb, idag fick jag en riktig skrattattack, ni vet en sådan när ögonen tåras och man får kramp i magen? Underbart! Det är roligt att man har sådana kollegor som man kan skratta så tillsammans med! Det är guld värt!

Nu sitter jag hemma, jag har sovit en timme, vaknade till och åt och passar på att sitta en stund vid datorn innan jag ska sova lite till. Jag ska jobba inatt så därför måste jag sova (inte för att det är något jag vanligtvis säger nej till, älskar att sova!) Detta är min näst sista natthelg, sedan har jag en i mars och sen är det slut på vårdarbetet. Det känns lite sorligt - men nu ska jag ha ett jobb inte mer. Det räcker!

Idag kom även en ljusbeställning som jag har sorterat och packat in i påsar. Jag fick för mycket produkter + ett presentkort så jag mailade och frågade vad som hänt och fick svaret att det var lite uppmuntran från Partylite till sina konsulter! Jättesnällt!

Nu ska jag fortsätta vila men uppdaterar säkerligen ikväll igen.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0